Dyson DC 32 Drawing

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC 32 Drawing op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

schoonmaakster79 29-01-2013
Geschreven voor: Dyson DC 32 Drawing

Deze stofzuiger gebruik ik nu zo'n 2 jaar dus dat leek me een mooi moment om eens een beoordeling te schrijven. Ik ben echt superblij met dit ding. Hij zuigt geweldig goed. Ik weet nog hoe ik de eerste keer schrok toen ik zag hoeveel stof er na een keer zuigen in de bak zit! Ik was een stofzuiger met zak gewend. Maar daar ga ik dus nooit meer naar terug. De stofzuiger doet het dus echt geweldig. Je hoort mensen wel eens over het geluid van een Dyson maar dat interesseert me dus echt niet. Die dingen maken nou eenmaal geluid, dat vind ik niet erg. Het gaat mij erom dat mijn huis schoon is. Toch geef ik qua gebruiksgemak 'maar' een 7. Want ik vind dat die slang heel vaak knikt, door dat wikkelsysteem. Wat dat betreft zou ik liever zo'n Ball hebben die je nu vaak op televisie ziet. Maar voorlopig kan mijn DC32 nog wel jaren mee denk ik. Ik heb ook nog een steelstofzuiger van Dyson en daar ga ik ook nog even een review over schrijven

ManiacsHouse 29-05-2011
Geschreven voor: Dyson DC 32 Drawing

Apparaat zuigt prima. Daar is niks over te zeggen..
Echter... Ze hebben een parketborstel en een apart tapijtstuk bijgeleverd. Erg handig. Niet dus. Eerst de kamer door met de parketborstel. Dan de tapijtborstel er op en weer de kamer door om de kleden te doen. Waarom geen gecombineerde borstel erbij gedaan Dyson?
De stofcontainer waar alles in terecht komt is niet stofdicht. Langs de randen bij de rubbers komt heel minuscuul stof naar buiten.
Het loopwerk is slecht. Net 3 maanden in bezit en je moet echt aan de stofzuiger trekken om het ding te verplaatsen. Het voorwieltje blijft soms haken en trekt krassen op het laminaat... Lijkt me niet de bedoeling.
Gekocht bij BCC die zeiden dat er een HEPA-filter in zou zitten. Niet dus. Zij verwijzen ook bij de problemen naar Dyson. Lijkt mij niet BCC... Product is bij jullie gekocht.
Nooit meer een Dyson en ik ga deze proberen te ruilen. Wat een knudde product.

LDirkx 30-03-2011

Mooi vormgegeven stofzuiger.
Even uitzoeken hoe alles in elkaar past, maar dan heb je ook een mooi functioneel product. Goede zuigkracht en veel accessoires bijgeleverd. Gemakkelijk te reinigen. Stofzuiger loopt erg soepel, zeker met inachtneming van een gewicht van meer dan 8 kilo.